det var ett tag...

nu har denna vecka gåt , vi hade prao men det gick inte så bra . men jag skulle prao på ladugården och kebabbaren:) i ladugården gick det bra, men på kebabbaren så gick det inte bra. jag hade ringt dit o frågat om jag kunde få prao där vecka 48 på en torsdag och en fredag. men när jag kom dit så fick jag inte raoa där. så då gick jag därifrån som ett stort frågetecken :)  jag visste inte vad jag skulle göra för jag orkade inte åka hem , så då satt jag i matildas lägenhet och åt godis , kanske det bästa man har gjort "nerå". men igår så gick jag o johanna ute på vägen för johanna villle ta kort på ett par kalvar hahaha. och idag på skolan så var det någ det roligaste jag ,johanna och irma gick upp för matan. johanna o irma puttade mig i snön och drog av mig skorna . så jag kom till skolan med blöta strumpor som lärarana säger att widholmarna gör alltid "inte sant" :). sedan så fick vi veta som vilken som blev lucia.  ifall jag skulle bli lucia skulle jag säga hej till alla :) men den som blev var Irma :D
ja så var denna dag eller vecka också :)

image211
image212
image213
image214
image215
image216
image217

Kommentarer
Postat av: oliviawidholm

sötnöt ! saknardig .
men du skulle bli lucis som mig ju " och strumpor det stämmer nog rätt mcyket:P "

2007-12-04 @ 00:41:57
URL: http://sevenwords.blogg.se
Postat av: WIIIIII:P

KOTUNGA :p

2010-01-16 @ 10:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0