9-10 november 2007

hej o hoopsan sa:)
den här helgen har varit otroligt skoj först ungdomssamling och sedan nån sak i kyrkan:)

FREDAG

På fredagen så var man ju först i skolan med camilla och några fler. sedan så for man iväg till stan för att gå på ungdomssamlingen, så fick man se Samuel Ardenfors, han var så lik sin bror Marcus på rösten. det var ett skit bra ungdomssamling i alla fall, kl 22.00 så gick vi hem till MATILDA. vi skulle laga mat till oss själva, lite sent men strunt samma:). vi gjorde tackos med bara gurka,banansås och köttfärs:).



LÖRDAG

kl 08.30 ungefär så vaknade jag av att matilda skule gå o köpa mjölk:) ja o sedan så gick vi på nånting inom kyrkan .när vi satt o skulle äta soppa så skulle vi ta te som alltid:) men det roligaste var att när vi satt och drack te så sa matilda att vi kunde snart åka skidor och pricis när hon sa det så gjorde hon så att te koppen ramla så vi höll på att skratta ihäl oss:)vi var där till 13.30. o när
god bye


Kommentarer
Postat av: olivia widholmare

ååå , ni är så söta . min helg har varit hel bra , fast lite hmm. ring mig sen är du snäll . ska berätta en sak :) och så vill jag gärna hörra din röst . älskardig

2007-11-11 @ 01:05:03
URL: http://sevenwords.blogg.se
Postat av: lovisa widholmare

gaaah....vilka möskler!:)hehe,fy vilka snyggingar ni är,saknar er tok.....ha det bäst-kram

2007-11-11 @ 16:12:49
URL: http://l0ollan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0