det var ett tag...

Det var ett tag sen jag skrev men nu har jag nått att säga. på en kall höstdag , ifall hösten har kommit då:) så åkte jag, johanna, lukas och mamma till stan, lukas stanna såklart till kusinen edvin och sov över :) . Mamma skulle spela piano och matilda jag och johanna skulle sjunga på ungdomssamlingen. Vi sjung fyra låtar och det gick jätte bra:) , sen så har vi sovit över hos matilda hela helgen. På lördagen skulle jag köpa en handväska , för mamma villle att jag skulle ha en. men den snyggaste handväskan jag hittade kostade 1275 så jag struntade i det:) och så skulle jag köpa en Mp3 det gick ju jätte bra men det är bara att jag vet inte hur jag ska ladda ner musik jag måste ha typ nån installeringsskiva. Vid tiden kl 16 gick vi över hos anna och nicklas för att kolla hur kusinerna och lukas hade det. Lukas och Edvin busade som vanligt, vad hade man arnas trott . på söndagen så gick vi på gudstjänst då vi skulle sjunga. det gick också bra, efter gudstjänsten var vi med i en kör, det var jätte roligt :) det är vad jag har gjort i helgen nu sitter jag i mitt rum med Fridolf vi lyssnar på Planetshakers. ni får ha det bra:) kramar





                       image154

Kommentarer
Postat av: elina

åh hej snygging! hehe va roligt att du uppdaterat din blogg! =) så roligt att läsa! kanske ses vi i helgen hos simon och hannah, annars så ses vi hemma i jämtland om typ två veckor eller nått! =)
saknar deh! och hela familjen! PUSSSSSSSS/storasyster

2007-09-10 @ 10:38:38
URL: http://www.flink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0