ja nu må man far i väg:)

Idag den 26/9 så var vi o fjällvandrade i drommen, vi började i gräftåvallen o gick upp till en fjällen. där jag johanna och irma åt potatiskroketer och nuggets bits (stavning?) men sen efter det skulle man välja om man ville gå upp på toppen, och det är ju så klart man säger ja:) men man var så trött så man gick ju så sakta:) vädret var toppen desutom eller ja lite regn sen på sluten. och så gick man själv ner o tappade bort sig på en stig, tur som såg man Maja, Rebecka och Irma på en annan stig:) men man e ju så stolt att man har kommit upp till toppen:)

image161



Kommentarer
Postat av: oliviawidholm

hahahh, ja du varför klippte vi , en man eller mus grej .
du saknar dig , ring mig .
och så undrar jag om du kunde fixa så jag kan få grejorna . ?

2007-09-30 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0