måndag den 7 april

HEY ! alla

idag har dagen varit lite halvdryg, alla var sjuka men jag var med den bästa grannen Amelia :)
vi var och pratade och så . dagen började med att vi hade mentortid vi satt och pratde om vad som skule hända denna vecka och så . på onsdag så ska viåka upp till åre, men jag tycker att vi ska åka till bydalen. men men dt kommer bli kul ändån. Men jag vet inte riktigt vem jag ska åka med , få se vem det blir :). dag fick jag höra nått roligt om matilda så jag ska säga grattis till henne.
puss och pill era stora sillar :)

image263

Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHAHH . kooool snö gubbe

2008-04-09 @ 12:11:42
Postat av: Simon Widholm

Är det du som gjort snögubben?... tyckte att träden i bakrunden var typ canada träd. kram / Simon

2008-04-11 @ 22:45:18
URL: http://www.storebrorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0