PROMENAD

HEY !
idag så har jag varit först i kyrkan vi lyssnade på en som hette tommy dalberg "stavning?" han var jätte bra , vi fick tre böcker , så en av böckerna läste jag ut . sen när vi kom hem så kom Petter och Malin :) så då visade vi först vart dom skulle sova , sen gick vi på promenad med amelia , vi gick nästan till Höla . sen frös olivia så då gick vi hemåt och körde tarzan :) Och nu sitter jag här och ska kola på bongården , dom vilda partydjuren .
ha det bra :)

image264image265image267image266

Kommentarer
Postat av: edvin

vet du hur mycket jag längtar tillbaka... kram

2008-04-14 @ 09:25:44
Postat av: Amelia

Emma, Den bilden var så sjuukt snygg! *hosthost* x)
Men det var askul o gå iaf! pusspuss

2008-04-18 @ 10:29:05
URL: http://asvedin.blogg.se//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0