Grillning :)

Idag så har jag haft en sån toppen dag . jag var först o städade i ett par rum på fjällsätra som vi hade kvar sen igår. Sen skulle jag hjälpa mamma och pappa att stänga en hage till kalvarna :) . och sist men inte minst kvällen :). Det började med att vi grillade nere vid gammla bryggan i Hallen . När vi hade suttit där började några killar smyga på oss :/ men men vi brydde oss inte så mkt. men vi hade alla fall en toppen kväll. det var jag , Johanna , Emma , Erika , Elin , Lovisa och Evelina :) jag önskar att vi kan träffas igen :D. 
kram på er alla :)


våran fina brasa :)
 
men här är typ brasan släckt .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkade vara en toppenmysig afton Emma! (: JAg saknar dig tok, men snart kommer jag hem igen! :D Puss och kram, alskar dig! /Amelia

2008-08-17 @ 21:19:51
URL: http://asvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0