Onsdag den 13 augusti

Nu är det snart bara 1 vecka kvar på sommarlovet , men men snart så får man träffa sina kompisar som man har inte träffat på ett tag :) . idag har det varit en sån konstig dag . men hade lite roligt i alla fall sprang med johanna och olivia . sen så åt jag och olivia chips och drack champis :) . kanske lite konstigt att man först tränar och så äter man sedan sådan mat :D. när vi hade sprungit till tippen i hallen så gick jag, olivia och badade med kläderna på. Och det kändes som skorna var som en flytdyna men det var kul :). och nyss så gick jag och johanna promenad till lilla röda huset . såg birgitta köra med sin bil :). Jag måste bara berätta nått roligt , igår skrev jag med amelia på msn :D, det var så längesen . + att det känns så konstigt att hon är i USA och jag är i lilla plutt Hallen. men nu kommer lite bilder från min och johannas promenad. och Mammas och Pappas snart nya trapp.

Våran nya trapp
KRAM PÅ ER ALLA :)

Kommentarer
Postat av: Amelia (:

EMMA, ni ar sana tokar, men ni verkar ha haft en rolig dag (: Ja det kanns sa otroligt stort allting har, det ar ett sa skont stalle att vara pa. Daremot e luften sa GRYMT mycket battre hemma, jag langtar hem men en och annan extra vecka har skulle inte ha gjort nagot... (; Hoppas du mar superbra, vi maste ga pa pomenad nar jag kommer hem! Puss och Kram pa min alsklings Emma <3

2008-08-13 @ 23:06:57
URL: http://asvedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så söt emma. kramar din stora syster olivia

2008-08-14 @ 09:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0