prao :)

HEY !
denna vecka har vi haft prao eller vi har det fortfarande, det e så tråkigt. eller det e ju roligt att vara med våra seciella kossor men man blir så himla trött :). jag önska att jag hade vat nått annat men jag orkade inte ringa. men jag får göra det nästa gång.

nu har jag bestämt mig, folk från hampe tyckte att vi skulle åka till unite i stockholm och folk från norrland ville att vi skulle åka til unite i umeå, så jag valde umeå. :). det kommer bli as roligt, tror jag .
 
igår spelade jag, johanna, amelia vollyboll men martin, jonas, joel, johan, ludde, erik och kalle. det slutade med att jag stukade mina två tummar. men det var kul. och sen kom vi på att det e bara 2 veckor var i skolan :), fy vad härligt med jullov. men nu ska jag gå ut till kalvarna. kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0