sista skolveckan

hejsan hejsan :) så säger en gammal gubbe i hallen :P just nu kom jag på vi har bara två vanliga skoldagar kvar. fy vad härligt sen så bli det jullov. Denna vecka har varit båda seg och roligt. Har massa rivmärken och båmärken av kannibalkocken. det började faktiskt så här att vi satt och hade svenska sen skulle vi skriva typ en himla text om våran prao, gick inte så bra. jag och irma hade långtråkigt så vi började slå varandra, och sen tar hon i med sina kattnaglar :D och river mig så ma måste ju riva tilbaks :P.  Sen slapp jag resursen och fick gå och spela vollyboll istället så då när jag johanna nicklas och irma går till hallgården så puttar jag och nicklas i henne i snön. så när vi kommer till omklädningsrummet tar hon med sig snö in för att mula mig. då tog jag och håller i henne för att hon inte skulle ta och kasta i ansiktet. OCH DÅ TAR HON O BITER MIG, och gör så att jag får köttsår typ nästan :) . och sen när vi spelade vollyboll tar hon och stämplar mig på foten så jag fick ett blåmärke . sen blev vi lite övertrötta :) men hon sprang tex in i väggen med handen där det var en spik så hon skar opp handen :D. och då tar hon o torkar blodet i ansiktet på me.

sen igår satt jag johanna och kollade på fimer på youtube och då sökte vi på östersund och hittade surtant i östersund. kolla på den filmen, den e så ful. men nu ska jag sova. och se hur dagen i morn blir. god natt

kollade lite på sommarbild från iår och fy vad kul vi hade det som tex när jag ramlade i sjön :)




Kommentarer
Postat av: rickard

hahah, surtanten xXD har sätt dom;P är ju as kul:P

2008-12-12 @ 13:45:36
Postat av: olivia widholm

Emma, bra att du bloggar . Älskar dig! Imorgon är jag på väg hem och på tisdag ses vi!

2008-12-14 @ 11:49:43
URL: http://sevenwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0