söndagen den 14 december

halloj :)
söndagen den 14 så gjorde jag ju pjäsen , är glad att inte Olivia satt där och kolla hon hade bara suttit där och skrattat. vi gjorde en pjäs om julen när Maria födde jesus osv. Och då sa jag att Maria ville bli barn till jesus. och sen så gjorde jag och en till en klassiker. När vi var bakom scenen så höll vi på säga att det var pinsamt, och att vi skulle ändra rubrikerna. och då var micken påslagen så all hörde vad vi sa. Men men nu e det över :) . Imorgon är det vollybollsturnering då ska vi klä ut oss till hippies. hoppas det blir en rolig dag, fördom senaste dagarna har det varit så långtråkiga. Camilla och jag låg och sov typ idag och igår. men snart ska jag spela vollyboll med 5-9 :P , få se hur kul det blir.  så hare bra kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

EMMA MIN SÖTIS ! /olivia

2008-12-19 @ 17:07:49
Postat av: mamma

Bjud på dej själv,gumman!

Kramisar

2008-12-20 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0