Buckelbarry Harry

HEJ
igår började skolan det var väll kul o se alla kompisar o så , har inte skrattat så mkt som jag gjorde " var trött " .  Vi var på tandläkaren jag fick ta bedövning , blev klar före johanna . så då johanna kom så retade hon mig för att hon hade 4 hål i tänderna o jag bara 1 , och att hon hade inte tagit bedövnig och att jag hade tagit det . men men skit samma :) . idag på skolan var man lite trött som valigt. kom på ettt ord förstället för huckelbarry , mitt ord var buckelbarry harry . jag sa till min lärare martin att jag skulle kalla honom det , för att han kallar mog för piff . men då sa han.
- okej du får inte kalla mig för Martin men du kan kalla mig för martin e king. 
 
och idag ska jag ,amelia och johanna vi ska ha så mkt kuuul :) , . såg min lillebror lukas åka bräda igen , han kommer bli så grym :) så igår tog jag o matilda några kort :)

image225image226
image227


Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAH , emma du är så söt ! tycker om dig . fy vad glad jag blir att du börjat blogga . mitt internet är ju cp igen menmen ., jag försker blogga mcyket som det går .

2008-01-11 @ 10:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0