mkt PINSAMT

HALLÅ :)

Det var ett tag sedan men nu skriver jag igen . Idag har har jag inte gjort så mkt . Vart i skolan , det var jätte kul jag och Irma skulle ta ne Johanna i snön men det gick inte så jätte bra , jag blev nedputtad istället :). Sen när skolan var slut så gjorde jag en sån pinsam sak . det ringde i telefonen så då svarade jag och sa.

- ja hej det är Emma .
- ja hej har du pappa hemma . sa flickan i telefonen .
- ne han är i ladugården.
- jaha, är du fru eller sambo ? sa flickan
- ehh va .
- är du fru eller sambo.
jag hörde fortfarande inte vad hon sa , och så vågade jag säga "va" igen så då sa jag såhär.
- ehh jag vet inte .

när jag slog på telefonen började johanna gapflabba o sa.

- Emma hon frågade dig om du va fru eller sambo .
fy vad pinsamt jag tror jag aldrig har gjort något pinsamare . men men jag hoppas jag inte kommer att svara när hon ringer igen . :) ja men nu ska jag se på film ska försöka skriva imorgon.

puss pch pill era lilla sillar

image231


Kommentarer
Postat av: storasyster olivia

HAHAHAHHAQH! klol .
emma du bör kolla din öron
,. . .

2008-01-17 @ 12:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0