skolan börjar på onsdag ,

HEY !
nu på onsdag börjar skolan . men först ska jag o johanna till tandläkaren jo det ska ju bli skit kul NOT ,
jag hoppas det går fort , ja jag saknar alla mina polers :) camilla , irma o alla ni andra . men vi syns på onsdag.
ja och idag så har jag inte gjort så mkt ville gå ut o kolla på lukas när han åkte bräda men hann aldrig ut för då skullle vi äta . men får säkert se det imorgon :).
och idag fick jag veta en jätte rolig sak med lukas och elina . dom hade tolkat med snowracer "svaning" men sen så var det jätte mkt snö på ett ställe så lukas doppade framför snowsaken och hade hela huvudet i snön sen kom elina på honom. sedan när lukas skulle gå upp så var han som en snögubbe :). låter inte så kul när jag säger det men när dom berättar så höll jag på gapskratta på mig :)
han e så cool  :)
 
image224 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0