Gla' Musikfestivalen

ÅÅÅÅ denna vecka har varit så grymt roligt, nästa en hel vecka med Amelia och Johanna :).

Onsdag

På onsdagen skulle vi kolla på när Amelia, Matilda och olivia uppträdde. och amelia e så rolig. orkar inte skriva ner allt som hände men kolla på asvedin.blogg.se så ser ni vad som hände.  sen var det en grupp som hette feejk som var där, skit roliga . Minns inte riktigt var som hände den dagen men vi var också i skolan och pratade .

Torsdag

På torsdagen så gjorde vi inte så mkt , vi saknade varandra så tog vi en promenad till hallen så satt vi och pratade :).

Fredag

På fredagen så hade vi så himla kul :) vi var och flummade lite grann och gick runt i hallen . sen hade vi bestämt att vi skulle komma hem vid tolv så när vi kollade på klockan så var kl 23.52 så vi var tvungen att skynda oss, men vi kom i tid hem för det visade sig att olivias klocka snabbare.

Lördag

Sista kvällen, jag, johanna och olivia skulle försöka vara uppe så långt vi kunde vi kunde, jag och johanna klarade oss 04.15 och olivia kom hem 04.30 . den kvällen så flummade vi också vi var och spelade vollyboll gick till hallen , men då kom alla mygg så då gick vi till hallgården och snackade lite där . och efter ett tag så gick vi upp och käkade hamburgare :) sen var vi där och flummade lite. och körde dansen jenka med Amelia Angelica och Johanna :) Jag, Johanna och Amelia kom på att det är värsta träningen.  Och idag kommer Manne och Simon




Manne och Simon

                                                                

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jaa, det var en så grymt rolig vecka Emma! :D Och jag hoppas att jag stannar hemma, den här veckan, jag har så sjukt svårt att bestämma mig - för det är alltid så sjukt roligt i Rättvik! Och när jag kommer dit kommer jag att tycka det är skitroligt! Men jag tror att jag behöver vara hemma, vi skulle kunna hitta på så mycket tok! :D Hmm, ja jag får jobba på det där, nästan alla säger att jag borde åka, men jag vet inte jag... Åh, skitsvårt! Kram <3

2008-07-28 @ 13:01:39
URL: http://asvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0