HAMPEVCKAN

HAMPEVECKAN e den roligaste platsen man kan vara på :) . jag hade tänkt skriva lite tidigare men har inte orsk.
På måndagen den 30 juni så började en kvällssamling , hur bra som helst :) . träffade lite nya vänner första dagen . Sundsvallarna var dom första. frågade om man fick vara med på vollyboll , grymt snälla människor :) .
På tisdagen var det som alla andra dagar , bara att Jag, Johanna , Amelia , mina kusinen , Linus och Rickard började på hampekören. Men Vicktor , linus , och rickard ville inte sen men men . Hur kul som helst :) alla kvällar var man
hur flummig som helst :) sen den sista dagen på söndagen så skulla man dygna men det gick inte så bra vi sov sammanlagt i 2 timmar :). Och det var så kul för att vi skulle verkligen hålla oss uppe så vi stog och dansade uppe vid matsalen fick skäll av en ledare som sa att vi hade för högt :) LOL . men nu har jag varit på hampe i två år , tre år kvar då är jag hamperäv :D.

HAMPEVECKAN DET ROLIGASTE





 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du.Tänk om du blir en räv.

Kram!

2008-07-21 @ 22:11:23
URL: http://mammanw.blogg.se/
Postat av: Amelia

ja, när ni har övergivit mig, så får jag bli räv med Rickard.. Det blr nog bra det med. ;)

2008-07-22 @ 11:38:43
URL: http://asvedin.blogg.se/
Postat av: Rickard

haha, jaa:P vad äre för fel på mig?:O ;P XDn

2008-08-03 @ 13:57:06
Postat av: Anonym

haha, jaa:P vad äre för fel på mig?:O ;P XDn

2008-08-03 @ 13:58:34
Postat av: rickard

asså ja råkade visst skicka två gånger:P xD

2008-08-03 @ 23:40:39
Postat av: Fox (sjuårig hamperäv)

Satsa på räv titeln du, vi behöver fler till flocken :)

2008-11-27 @ 19:35:06
URL: http://www.kvartillhampe.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0