Är i Eskilstuna

Nu är jag i Eskilstuna eller jag kom för typ tre dagar sen :) det e så härligt att komma bort ett tag. Igår var vi hos moffa och momma, dom e ju så söta . moffa visade upp sin nya skjorta. Det var så kul den var röd med ja ni vet en sån där hawaiskjorta :) vi åt lite mat och världens godaste jordgubbar :). just nu sitter vi och spelar singstar men det är inte jag som sjunger. jag hatar att sjunga . men nu ska jag göra nånting annat men ha det bra det e bara att ringa om ni vill nånting :)

None

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin Edvin

Hej Emma! kul att ni har kommit söderut =)

vi kanske ska hitta på nåt i helgen, skulle ni ha med er en kompis?

Kram

2008-06-26 @ 17:12:06
URL: http://edvinberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

eskilstun aär bra. enligt mig . hur har ni haft det annars=? olivia kramar er nu .

2008-07-02 @ 12:53:11
Postat av: Mamma

Är du i Eskilstuna????? Jag såg dej ju här i morse och prata med dej.Konstigt???

2008-07-14 @ 11:23:10
URL: http://mammanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0