HALLENSKYRKSKOLA

Vi kommmer fortfarande gå på hallens skola. Kommer bli så kul :) sista året på grundskolan dessutom, sen ska man välja gymnasium :), undra vad man vill gå för något. För två dagar sen så var jag med Johanna och Amelia det var så kul, vi gick upp till hallen och skulle träffa några tjejer där. Sen så spelade några fotboll så dom ville att vi skule spela. Jag kan ju säga att jag är inte duktig på det, jag tycker det e så himla tråkigt :) . men men det var skoj . sedan gick jag och amelia nästan upp till överhallen när kl var 02.00 det var jätte mysigt. kom hem vid kl 03.00 då jag var tvungen att knacka på huset för dom hade låst ut mig :) . så imorgon vill jag lätt vara med folk och sitta o grilla i hallen :) få se om det blir hela min klass då. det var allt  hej då.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0