SNART SÅ...

snart så e det hampe :) det kommer bli så sjukt kul. längtar grymt mkt. Men imorgon får vi se om dom tar bort skolan eller i fall den stannar kvar, hoppas den stannar kvar. arnas så måste vi gå i mörsil och det vägrar jag. men men idag så har jag bara slappat har haft det så långtråkigt, jag vill hitta på någonting. vara med klassen eller med Amelia och Camilla :).
men jag gjorde nånting i alla fall försökte ta in viden och försökte klippa gräsmattan men det gick inte så bra:)
men nu ska jag försöka hitta på nånting. hejdå

Kommentarer
Postat av: Edvin

Ja du Emma, snart börjar det. Tror att det är 2 veckor kvar. Vi kommer ha det så grymt skoj. Kram =)

2008-06-19 @ 15:05:40
URL: http://edvinberg.blogg.se/
Postat av: Amelia

Åh, Emma det var så grmt kul! :D Verkligen bland det roligaste någonsin! Tänk hur otroligt många fina och helt sjuka (xD) minnen vi har därifrån nu efter ett år... och tänk då hur mycket det kommer att finnas efter FEM! :D Kram

2008-07-14 @ 22:16:01
URL: http://asvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0