tolka med SKOTER

hej allahopa.

idag ska Olivia och Lovisa åka hem kommer kännas tomt utan dom. Idag så har jag, Olivia, Johanna och Lukas åkt skoter. Olivia körde och Johanna, jag och Lukas tolkade med snowracer :) hur kul som helst. Lukas var jätte arg för att han var tvungen att ha glasögon på sig , men blev gladare mot slutet :). När Joahnna och Lukas tolkade så ramlade han såg hur kul som helst ut, lukas bonkade huvudet mot styret , jag tog av glasögonen och såg ett stort märke som jag trodde han hadde fått av smällen men det var bara ett märke han hade fått för glasögonen satt för hårt :). nyss har jag och olivia tränat på hoppet av den dära dansen nedaför . Det gick inte så jätte bra men men.


Kommentarer
Postat av: olviia

emma du är så bäst !

2008-04-02 @ 14:09:47
Postat av: lovisa

hahaha....fy vad kul,d känndes en massa tomt när man åkte också/kram

2008-04-03 @ 19:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0