Markolio

Hej svejs nu var det länge sen :)
Det har hänt nått så roligt denna vecka, Markolio kom till våran skola, tänk lilla plutt Halllen. Men men barna blev nöjda :). Barnen i klass 3-4 hade ritat en bild så då vann dom, så då fick Markolio berätta lite om tävlingen och så . barna blev förvånad när han hade hål i strumpan :).Fick en autograf fett stolt :P hihi. Japp idag har det hänt mkt som vanligt jag kom o tänka på att det är bara fem veckor kvar i skolan ska bli så skönt med sommarlov , då ska jag, Amelia och Johanna till hampe, kommer bli så sjukt kul . Sen så har jag spelat basket , först så suger man men jag börjar bli lite bättre, Johanna och Irma stukade fingarna skojigt var det . Det är vad jag nästan har gjort idag.

image268

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah ;) MARKOLLIO ! din nya idol /olivia

2008-05-14 @ 12:34:43
Postat av: edvin

Vad coolt att han kom till eran skolan.. den är ju typ minst i Sverige =).. bara skoja. Läs min blogg och kolla på alla bilder jag lagt ut. Bamsekram!

2008-05-21 @ 07:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0