Fjällvandringen och idag

Idag ska jag skriva vad jag har gjort och om fjällvandringen :) . På fjällvandringen var det skitkul. Vi gick från storulvån till ulvåtjärn. Jag hade faktiskt aldrig tänkt på de ställe för jag har alltid tänkt att man vandrar i bydalen, hovde och dom andra fjällen där. Men vi var ett gäng runt 16 st tror jag, vi stannade upp ibland för att äta och leka :). när vi lekte första gången kom 4 renar ståendes och kollade på oss. Ni ska få se bilder sen. Och idag har jag varit i skolan, vi hade NO prov och så vad det kulturskolan :D. Och när man kom hem så gick vi och fota. så det kommer ni också få se bilder på. kramar

 
ett jätte fint ställe :)
















Kommentarer
Postat av: Amelia

Heja Emma! :D <3 Diggar bilden på dig och mig! Däremot var gungorna skeva och ville inte vara åt samma håll ;) älskar dig!

2008-09-29 @ 17:32:06
URL: http://asvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0