UNGDOMSSAMLING :)

HEY ! alla . hade tnkt berätta lite vad jag har gjort , som jag brukar skriva :) . men idag har jag då varit på skolan som vanligt dansade på kulturskolan hur skoj som helst. sen har vi haft tråkiga lektioner som vanligt då :D har märkt att det e skit jobbigt att ha matte sista timmen på en fredag för då e man så trött att man int orkar räkna :) man kan ju vara lite smart tänkt ibland . men jag har fakitskt också varit på ungdomssamling . såg en gammal kompis som jag inte träffat på ett tag, men jag hann aldrig säga hej . jag hoppas att hon kommer nästa gång så att man kan hälsa då :). men nästa ungdomssamling då tror jag att det blir fjällvandring :D thiho . fy vad skoj det kommer bli . men nu ska jag sova så ha det bra alla hoppa. God natt


Kommentarer
Postat av: Edvin

Dags för uppdatering! =)

2008-09-24 @ 07:21:45
URL: http://edvinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0