ÄNTLIGEN MITT VG :)

HEY !
Idag e ja så glad, var inte på skolan. men Idag så skulle vi få vårt soprov, jag hade ju pluggat som en tok för att få mitt vg, som jag har försökt satsa på as länge eftersom jag jämt har fått g+ och för att höjas i betyg för att komma in på livsmedel. Så idag ringde johanna mig och sa att jag hade fått g+, då tänkte jag men skit, jag som verkligen hoppades på ett vg. Sen när hon kommer tillbaks så visar hon mitt prov och jag fick vg+ :D , hahha alltså sjukt gla ja blev. plus att det var inte bara vg utan ett + också  hahha . Så nu e de klart :) , hahha. nu ska jag gå :) , hare bra alla hoppa. 


Kommentarer
Postat av: Olle

stolt över dig gumman <3

2009-04-06 @ 17:31:23
URL: http://sevenwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0