Bivack :)

tjalo, igår var det min längsta natt nånsin vaknade typ fyra ggr för att jag höll på frysa ihjäl. :) hahah aldrig mer säger ja bara. plus att jag kunde vara lite roligare för jag gick o la mig rätt så tidigt, men hade så sjukt ont i huvudet och frös skit mkt. :) , hahha. men dagen började med att vi åkte upp till fjällhalsen, det var ett par hästar som stod helt lösa, hahha och en hund som var så söt, hade en tofs på huvudet. hahah :). Men vi fick gå en km typ eller något mer upp till nått som kallas puppan. när vi kom dit började vi genast gräva våra bivacker. Jag, Irma, Johanna och Camilla var en grupp, men Johanna var sjuk och Camilla grävde inte så mkt så jag och Irma grävde hela skiten :D hahah. så sjukt jobbigt det sluta typ med att vi grävde in oss, för vi skjusade aldrig ut snön. Sen efter ett tag fic vi panik så då bad vi våran lärare att hjälpa oss, sedan var vi typ klar vi 5 tiden, vi grävde i ungefär 6 tim :D , ahahah. men sen typ hoppa vi och hade lite skoj, sen gick vi och la oss. somnade vid ungefär 12 tiden då Irma kom in och skulle sova, vi var as pissnödiga men vi orkade inte gå, så vi la oss :D , hahah. Men vi vaknade rätt så bra tia, typ vid 8 så då packa vi och for hem, :) nu ska jag sova ett litet tag sen ska jag åka iväg Brasta och köra skoter, har nämligen uppkörning :) , så hare bra. kramar

    
   

Kommentarer
Postat av: Rickard :)

haha skönt att det inte gick sönder då:) hoppas bara du inte blir sjuk nu då:]

2009-04-03 @ 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0