kossor kan vara läskiga :)

Halloj, Idag har det varit en liten rolig dag vi åkte först till faffa och famma och träffade små kusinerna :), dom e så söta. Strax innan vi skulle gå hem så gjorde sofia en frisyr på mej så nu får ja väl sitt hela natten för att ta bort alla tovor. Hon spruta på hårspray det kändes som ma nyss hade tagit en dusch :D, håret var alldeles blött. hahah. Sen när ja och Olivia gick hem så ville vi bara fula oss så vi gick in i en kohage hos oss, det börja med att vi går på våran kompost och ska hoppa över tråden, när vi hoppar ner märker vi att vi hoppa på koskit :D , hahah Sen säger ja till Olivia:

- Olivia kosorna e ju värsta stora.
- Dom gör ingenting säger hon

Sen går vi en bit och när vi kommer till hälften, så kommer en svart kossa springandes mot oss, så vi får panik och jag klättrar över staketet men Olivia fastnar i snön och ropar:

- hämta en pinne

Så hämtar ja en pinne som int går att få loss, så då ser ja en pinne under en gran och hämtar den, och menans ja hämtade den sa Olivia:

- NEJ! ja kommer bli stångad för jag har röda kläder på mig :).

Ja börja as skratta och skyndar mej med pinnen, och sen står olivia och ropar bort och viftar med pinnen. Men när vi kommer ut ur kohagen så går vi där det är massa snö och Olivia fick värsta glädjekicken och börjar springa, Sen när hon är nästan framme ramlar hon och typ börja dampa på backen och reser sig fort :D , hahah ååå vad kul det var :D , hahha Olivia e så bra, hon e så rolig och e en sån bra syster :D ,hahah 


Älskar dig syrran :)



Kommentarer
Postat av: Olle

EMMA DU ÄR DU SOM ÄR DEN BRA SYSTERN! JAG ÄLSKAR DIG STORT! DU BETYDER SÅ MYCKET FÖR MIG!

2009-04-10 @ 19:25:24
URL: http://vidholm.se/olivia
Postat av: Anonym

hahaha, låter kul ! :D /rickard

2009-04-11 @ 12:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0