PINSAMT :D hahha

Alltså pinsam heten, jag skulle ringa Rickard på sitt nya nummer, tror att jag int har fått det riktiga nummer. Först ringer jag och då e det värsta konstiga ljudet så då sa jag till olivia, alltså de var värsta konstiga ljudet. Hon bara ring igen, så ringde jag igen och hon började sjunga på den melodin och sa, alltså telia brukar ha den där här melodin. Sen svarar nån:

- hallo
- halloj svarar jag jätte glatt, sen tänker jag men det där var ju inte Rickard så jag säger.
- vem e de ? 
- Rama Gasi. 
- oj jag har ringt fel, och så började jag as garva
- det är okej
- hej
- hejdå

Alltså så sjukt pinsamt, plus att jag hade skickat ett sms till han så här:
Rickard, haru gratis sms nu ? om du har fyllt på då ? hahhaha




Kommentarer
Postat av: Rickard :)

hahaha, sjukt roligt;)

2009-04-06 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0