SKIDDAG OCH KYRKAN :)

TJA ! , Idag är det söndag betyder alltså kyrkan :D , hahah. Vi satte oss uppe på läktarn om man skulle somna, Men så hade jag lite tråkigt så då tog jag massa kort sen så filma ja :D , plus at jag och Sandra lyssna på sånger. När det var klart gick viner och tog fika , och sen när vi hade fika klarttog vi också massa kort och fula oss, sen har vi jag bestämt vad jag ska göra under mitt påsklov, De blir filmkväll på tisdag hos Julia vi ska sova i tält sen. På torsdag blire skräckfilmkväll hos mig och Johanna och Sen åker vi till us på freddagen och sover över hos Sandra :D . hahah




 


Igår var Jag uppe och åkte skidor med Johanna, Vicktoria och Mirjam, det var jätte dåligt före men de gick, bäckravinen var sjukt skoj, bara att jag ramlade i bäcken :D , hahah. Sen mot kvällen gick vi till svogern och Elina :), det var jätte kul vi fika typ och kolla på robinsson :D , hahha. kram på er alla 

 
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som att veckan kommer bli as bra:) själv så måste man ju gå i plugget ne.. :/ lite surt faktist:P haha, men det är inte så många veckor kvar nu.:) kram /rickard

2009-04-13 @ 18:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0