snart påsklov :)

Halloj :D. 
Imorn ska vi sova bivack :), fy vad kul de ska bli, men ja säger bara piss för fredagen. Vi kommer ju vara as trötta när vi kommer hem efter bivacken och då kommer vi runt tio tror ja till skolan, och då får vi åka hem. sen klockan halv två ska vi ta bussen mot arvesund hållet och ha uppkörning i skoter :) , hur ska man orka. Men men sen när man har gjort de då e man klar med de :). hahha. 

Idag har ja ialla fall haft en sjukt jobbig dag, hade alla lektioner som vi brukade ha. fick as ont i huvudet typ efter lunchen. hahah. Men orkade hela dagen. Sen så e de ju bara 1 vecka kvar sen har vi påsklov :) thiho. fy vad gött. Då om det är bra väder ska ja passa på att åka mkt skidor, för snart så e ju snön borta :) eller typ mer än en månad kvar :) hahah. men sen torsdagen före vi har påsklov så e de bara utelekar med småttingarna :). då ska jag och camilla ha en station då dom ska föra vidare ett kort till sina lagmedlemmar genom att blåsa in kortet och skicka vidare till nån annan , som ska blåsa och skicka videra osv. :) hahha e int så bra på att förklara. Men idag blire sova tidigt, har varit sena nätter på sista tiden :D , hahha. Men imorn ska jag ta bilder på bivacken så ska ni få se de sen :) haha. hare fruktansvärt bra, kramar


jag och Julia på bilden, bilden visar på att jag absolut inte ska åka skidor :) hahha

Kommentarer
Postat av: Anonym

du lycka till på skoteruppkörningen!:D och ikväll när ni ska sova på snö:) du får ta många bilder:)

2009-04-02 @ 07:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0