Söndag :)

hejsan :).
Idag e de tråksöndag som vissa brukar säga :D , hahaha. men min söndag har int varit så speciell. Det började med att jag satt och pratade med Rickard i telen till 4 :D , hahah sen så skulle ja upp klockan 7, men ja kom upp ialla fall. Jag tog och ringde olivia vid 8 tiden och hon lät död , hahha. sen så for vi till kyrkan, jag och Olivia fick skrattanfall, jag skrattade så att ja började grina, shit vad pinsamt de va :D , hahah. Men sen när vi kom hem hade far lagat mat så då satt vi och åt, sedan gick vi och kolla på film och då började ja skrattgråta igen, vad är de med mig idag :D , hahha. 
Snart har vi påsklov så grymt härligt, och just nu bara forsar det in "fiskmåsar" hit :P hahha nerå. Men på torsdag ska vi ha lekdag typ, och hoppas dagen går fort för sen kan jag åka bräda och sova länge :D , thiho. kram på er alla


plus att jag längtar efter våren, inte för att det är vår på den bilden. men skit samma hahah:)


Kommentarer
Postat av: Rickard :)

jag längtar till sommarn. för vi har redan vår:) haha ;)

2009-04-05 @ 17:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0