William Shakespeare

HALLOJ ! imorn har vi prov om William Shakespeare, får se hur det går . Får plugga lite sen efter imorn har vi en lekdag sen LOV :D shit vad härligt. Idag på skolan var det allt från att på hk så skulle jag he i 3 msk mjölk men jag hed i 3 dl vätska , så allt blev bara knas men jag fixade det sen :) , men den blev lite för kryddig . hahah. Sen hade jag och Irma nyss pratat om färgkoden på skolan och sen skriver Olivia ett sms till mig, har ni nån håltimma, ring mig. så ringde jag upp henne och säger Olivia vi har ingen färgkod :/ vad i helafriden fick ja de ifrån :D , haha var väldigt trött tro ja. plus att hålla säger , jaha. och jag börjar typ asskratta och sa, Olivia jag sa inte håltimma jag sa färgkod , men jag menade håltimma. och hon bara jaha men jag förstod vad du menade. :D , hahah. 
Ja men nu ska jag gå och lägga mig, väntade på att Rickard skulle ge sitt nya nummer, men jag får väl det imorn, eller nästa dag :D , hahha. hare bra, kram 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå nu har du ju det, o inget annat nummer...:) hahaha, kramar/rickard

2009-04-09 @ 14:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0