Ingela och jag :)

Hallå :) , idag säger jag bara, har man ingen koll alls :D,

Jag och Ingela gick ner till macken köpte lite klubbor, när vi gick ner från matan så råkade jag visst tvätta taxins bil med röven :) hahah. sen när vi gick upp från macken så kommer det en tjej som åker spark nedför en backe och har typ en unge sittandes ( typ 3 år ) vi säger hej till henne och efter nån sekund kör hon in i diket, allt blir så hastigt så att ungen rullar ner från sparken och storgrinar, flickan tar barnet och ställer den typ mitt ute på vägen med sparken, sen kommer det en taxi rätt emot dom och ungen börjar springa iväg, och märker det efter typ 2 sek, sen tar hon ungen och sätter sig vid diket och hämtar inte ens sparken :D , hhaha fy vad jag och Ingela skrattade. Det var en rolig lunch rast vi hade. hahah :D.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, stackars spark! :D //RICKARD

2009-02-25 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0