18 januari

HEY !

denna helg har varit så dryg , ja tror ja aldrig har haft de såhär tråkigt förut. Det känns som ja int gö någonting :D.  men  kanske ske ta o läsa skoterboken så har ma de klart :).  eeh nu ske ma int deppa. på fredagen så var jag ialla fall först i skolan , va lite med Camilla , vi satt och flummade nere på matan. sen så va jag och dansade. Vi lärde oss en ny dans, det var skoj :D. sen mot kvällen så for vi till stan på us. träffade min gammla ledare för cellgruppen. det var också skoj :)
Sen på lördagen gjorde ja int så mkt , vi for till samuel och elina på eftermiddagen och åt nå mjöl glass, eller glassen var gammal så det smackade som mjöl, USCH vad äckligt det va :). Men sen så gjorde vi inte så mkt mer, jo jag och samuel kolla på nå program och det var en kille som vägde ungefär 500 kilo . och idag på en söndag så gör jag typ ingenting få se hur det blir sen, :D ,

Och fy vad jag längtar till sommaren , men ja må sluta tänka så för då kommer tiden gå saktare :).  kramar


Kommentarer
Postat av: rickard

det var jag som var på tv:N :P i sommar blire kul;)

2009-01-18 @ 14:31:48
Postat av: Olivia Widholm

LILLASYSTER KOMMER SNART DÅP LEKER VI ;)

2009-01-19 @ 00:10:07
URL: http://sevenwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0