2009 :D

tjena mitt bena :)
Nu har jag lov, men snart e de slut bara fyra dagar kvar. jag har haft det så skoj.

Jag skrev ju lite om julen och så men efter julen den 29 december åkte vi och några östersundare till umeå på konferansen unite, det var skit kul.  :) . jag kom dit ungefär vid kl 2 på dagen. då vi skulle äta, vi visste inte riktigt vart vi skulle äta men det blev sibylla.:) när vi letar vart vi skulle äte så ser jag plötsligt Rickard och Erik dyka upp så då snackar vi lite med dom sen fortsätter vi. vid den dagen gjorde inte man så jätte mkt. först checka vi in, senare mot kvällen gick vi på möte och sedan skulle jag, Susanne och Rickard möta Johanna och Amelia. när vi kom tillbaks så var det konsert "die alive" .sen var vi i umeå i 3 dagar till , på kvällarna var det konsert med en man minns inte vad det hette och sen ar det soulit. Jag orkar inte skriva vad vi gjorde under dagarna. Men det var fett kul och ni som läser detta åk till unite detta år :)

Efter unite så åkte vi hemåt, Rickard följde med oss. vi kom hem ungefär vi halv tolv tiden tror jag, så då satt vi uppe drack te och sedan gick vi o la oss. Nästa dag vakna vi ungefär vid elva tiden vi gick upp och åt frukost. Sen kom Amelia en snabbis så då va vi lite med henne sen skulle hon hem så då chillade vi andra bara lite grann. senare mot kvällen gick Amelia , jag , Rickard och Johanna upp mot hallen . vi satt på skoltaket och sedan gick vi till ishokeyringen och körde herren mot teppan :P. sen gic vi till värmeling för att hämta sparkar. det gick skit dåligt för det var så så dåligt före. på kvällen gick jag, Rickard och Amelia till Amelia vi sov över där hade as kul, jag höll dom vakna till 05.00 . vi vaknade halv 12 den dagen. vi var tvugna att gå hem snabbt för vi skulle vidare till faffa och famma. efter vi hade varit där så åkte Jag, Johanna och Rickard hem till Amelia. Träffa lite folk från hallen. Sen när vi kom hem så satt vi uppe o prata och då kom olivia senare mot kvällen så vi satt och pratade med henne också. :) och nu idag så åkte Rickard hem, tåget blev typ 40 min försenat :D. Senare mot kvällen så kom boström och faster och farbror och hälsade på. och nu sitter jag hä roch orkar inte skriva nå mer. hej då

plus att det var 27 minus grader här, så himla kalt längtar till sommaren :)

 

Kommentarer
Postat av: Amelia

Ja det var riktigt roligt! :D Men bilderna får mig att tänka på sommaren! <3

2009-01-07 @ 18:57:55
URL: http://asvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0