måndag 12 januari

HEY!

idag har dagen varit så himla dryg, förmiddagen var rätt så skoj , för då satt ja och camilla och snackade lite med varandra först allt mitt och sen allt hennes, eftersom vi inte har träffats på hela lovet :) men sen mot slutet var det skit drygt för då hade vi matte och allt det där kittet :). sen var man så trött efter gårdagen, för då gick ja och olivia ut och snackade. Nu har hon åkt ner till Eskilstuna, så jag kommer sakna henne så sjukt mkt. Men ska kolla om jag kan åka ner vecka 10, hade vart kul :D. 

Vädret här har varit så dåligt på sistonde så nu vill jag bara att snön ska åka bort och att sommaren ska komma, denna sommar ska bli så himla skoj, först ska jag vara hemma och slappa, sen kommer hampeveckan och tillslut gla musikfestivalen :). och sen hoppas jag att Amelia ska vara hemma för då vill jag ägna hela mitt sommarlov med henne :) haha. japp men det e ju ett halv år kvar plus att jag tror det kommer komma mersnö här och det kommer bli mkt kallare.
Men nu ska jag gå och hitta på nå kul. :) kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaah ,hoppas du kommer ner!:D

2009-01-12 @ 21:25:50
Postat av: rickard

jaah, hoppas du kommer ner!:D

2009-01-12 @ 21:27:00
Postat av: Olivia Widholm

Emma, saknar dig jätte mycket. Känns skumt när jag haft dig runt om mig, och nu så är du inte de längre. Men du! Vecka 10 kommer bli super bra plus att jag åker upp vecka 8. sen sommarlov weeeiii !

2009-01-17 @ 15:54:46
URL: http://sevenwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0