SHINY TOY GUNS

hej mitt bena :)
Denna lördag har vare dryg, skulle ha vare på nå kalas men blev int så. hade inge skjuss hem, och brorsan fyller 8 år imorn :) TÅRTA :D . shit va gott de kommer bli . ske svulla i mig tårta :) hahha. men idag har jag ialla fall suttit inne på rummet hela morronen, jag kom nyss på att ja int åt någe frukost , ops. :D ja har varit så himla trött sen igår. för då var vi på us. det var as mkt folk. så vi satt alla och spela spel. ja, Johanna, Nicklas, Liza och Zebbe spela spingo, det var as tråkigt :D hahah. Men idag har ja också hjälpt mor med att städa huset. ske ta snart övervåningen. de e typ vad ja har gjort idag ja veit int vad ja gjorde dom andra timmarna :D . jo ja har kommit på att shiny toy guns-Jackie will save me är as bra :) .
kramar

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0