skidor :)

Idag åkte jag skidor för första gången år 2009 :), det var svin kul. jag Amelia, Johanna och Jocke åkte skidor idag i Bydalen, sen var det en kille i hallen som åkte själv så han fick åka med oss :D. det började med att vi åkte seriös och det slutade med vi alla blev oseriösa. Det var en händelse som hände det började med att vi skulle åka längst upp för det var sista åket. Och johanna åkte en lift före mig och Amelia. Och då tänkte jag och Amelia att johanna kunde hoppa på våran lift, men när hon gjorde det så bromsar hon så att alla vi ramlar. och man får ju inte åka ner för liftacken eller vad man kallar det för. så vi må klättra över ett staket först så klättrar jag med skidorna på, det gick rätt så bra men när Johanna skulle göra det så fastnar hon. :) fy vad jag och Amelia skratta . Och nu e det sista termin som jag får åka gatis så nu ska det åkas skidor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0