klarade np i engelska :)

halloj everybody :D 
Idag har det varit en super, duper, truper rolig dag. Tänkte att de var måndag alltså en tråkig dag men blev rätt lyckad :). Dagen började med att när ja skulle kliva upp så kunde jag knappt röra dom för ja tror att ja har sträckt låren sen snowboarden. pgr av att jag skulle bromsa exakt hela tin för att int krocka i nå himla träd :D, hahha men de var rätt så kul, vi tittade på cooper... vet int vad de heter men ett as stort hotell uppe i Åre. Men sen när vi få
for till skolan så mötte ja på Camilla, hon berätta om sin helg och jag min :). Sen e när hon skullle till språkval så höll jag, Amelia och Johanna fula oss lite framför kameran eftersom de finns inge att göra på skolan :D , hahha. När jag och Camilla ska gå ner till matan, så halkar vi typ lite smått hela tin för att de har kommit massa snö som har lagt på sig på isen :). men vi klarar oss bara att vi ser ut som cpn hahah :). Sen när vi komm upp då har vi tråkmatte, så sjukt tråkigt. På fredag har vi prov men de ska ja väl fixa.

Ida skulle ja springa igentiligen, men jag kan verkligen inte pgr av benet :D , hahah. de får bli på torsdagen istället. Men nu ska jag väl ta igen alla läxor som ja ligg efter. så hare gött alla :)








Kommentarer
Postat av: karro

Adidas skoor <3 :D

2009-03-23 @ 20:14:59
URL: http://karrowwjd.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå leker nu tandläkare på amelia eller? haha :] / rickard

2009-03-24 @ 19:03:21
Postat av: Amelia

HAahahaha, bra kommentar Rickard! xD Det var en rolig dag! :-D

2009-03-25 @ 18:04:16
Postat av: Olle

vad har du gjort med benet ?

2009-03-26 @ 22:52:49
URL: http://sevenwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0