Mitt sportlov hitils :D

TJOLAHOPP

Mitt sportlov hittils har både varit dramatiskt och fruktansvärt kul :D, haha.

FREDAGEN.
Dagen började med att pappa skjussade in mig till stan vid 5 tiden på eftermiddan, jag satte mig på tåget och for ner till stockholm. Jag hade ingen plats bokad men fick sitta på samma ställe hela tiden :D. hahha. jag fick byta tåg vid stockholm och hoppade på tåget till eskilstuna där jag möts utav Olivia och Rickard :D. vi gick in till olivias lägenhet och kollade på film. Rickard åkte hem vid 3 tiden, tror ja att de va :D. men jag och olivia gick och la oss vid 4 :).

LÖRDAGEN
Först åt jag och Olivia frukost, sen knackade det på dörren och då var det Alaa som kom :), vi snackade lite och väntade på Rickard. När Rickard hade kommit träffade vi på Alaas lillasyster. sedan gick jag, Olivia och Rickard och åt på mcdonalds. När vi hade ätit klart gick vi och kollade på film. På kvällen så passade jag på och träffa låsassyster "enligt olivia :)" vi satt och tog det lungt, pratade lite och så. 

SÖNDAGEN
Brorsan kom in till oss, vi skulle på mötet men innan mötet så gick vi och åt på mcdonalds. När vi hade ätit klart var vi lite försenad till mötet. Men vi träffade lite folk där :). Rickard kom över en stund till mig och Olivia och kollade på film igen :D hahah. men runt kvällen satt Jag, Olivia, Hannah, Simon, Petter, Malin, Lina, och Aron. och pratade o kolla lite på tv :).

MÅNDAGEN
Jag och Olivia vaknade tidigt, Olivia åkte iväg till skolan och jag åkte hem till momma och moffa :D. momma bäddade in mig i soffan och smörjde mina händer :) haha.Jag fick skjuss av moffa hem sen så då träffade jag på olivia, sedan träffade vi på Rickard som vi var med en snabbis. På kvällen gick vi till Simon, Hannah och Manne.

TISDAGEN
Olivia klippte mitt hår, så den dagen blev ja korthårig :D , haha. sen gick vi och åt med hennes kompisar. Simon ringde mig och frågade om ja ville komma, så jag gick till SImon, Hannah och Manne. efter en strund kom pappa på besök, han skulle på utvecklingssamtal med Olivia. så den dagen var vi och mysade alla vi på kvällen :D.

ONSDAGEN
på onsdagen tog ja det lungt var lite med Olivia, Olivia hade frilufsdag, så jag , Olivia och Olivias flickor går en promenad och sätter oss o fikar på en brygga :D.klockan 4 kom Rickard hit, jag skulle hem till honom, så när vi går till huset kommer Rickard lillasyster Linn :) vi går in i huset och möter Rickards mamma Lena och så möter vi lillebror Didrik och Lillasyster Natalie :). Rickard visa lite gammla saker och så satt vi bara och tog det lungt tills Lena hade gjort klart maten, vi gick ner och åt, alla var inte där utan det var bara, Jag, Rickard, Lena och Natalie. Efter maten så går jag och Rickard ut på promenad, då jag träffar också Rickards pappa Håkan :). Men jag och Rickard går till Alex och träffar på Johan också. Men jag kom hem till Olivia vid 11 tiden på kvällen :).


TORSDAGEN
På torsdagen så äter ja lunch med olivia och hennes flickor. :D Sen träffade jag på Anton och hans tjej, hon var trevlig :). Jag och Olivia går ut och fikar sedan med Fille, Sara och Eve. sen spenderar vi resten av tiden hos Simon, Hannah och Manne. Ja juste innan vi gick dit så fick jag äte på subway första gången :D hhah as gott.

FREDAGEN
ja och idag har jag inte gjort så mkt, gick till momma och moffa fika lite, träffade moster Monika där också :). Sen visade momma mig foton :D . och nu sitter ja här och ska snart hitta på nått med Olivia efter hon har slutat skolan :D , haha. kram på er alla :D







 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sommarlov?:)

2009-03-06 @ 14:59:55
Postat av: olle

klockan 11 , det var typ klockan TOLV! hahahha , älskar dig syster m gillar att ha dig vid min sida, när mig ! (L) ÄLSKAR DIG!

2009-03-08 @ 00:14:40
URL: http://sevenwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0