Nu blire till o springa :)

hej allahoppa! denna skoladag var mest den drygaste nånsin. våran skola alltså 9:orna blev uvald av att göra ett PISA prov, sjukt drygt. vi satt hela förmiddagen :D. när vikom in i klassrummet var det till och med bordplassering :), hahha. alltså sjukt. Men först satt vi i en timma och skrev de , jag hann med prisic hälfen av häftet. Vi fick 5 min rast sedan skulle vi skriva igen i en timma. det var sammanlagt 58 sidor. Men efter shälva provet fick vi mackor och godis av Sabine :D frästa 8:an lite grann :P hahha. Dom såg lite småsura ut. haha. men vi fick ett annat häfte till då vi skule skriva om vi använde dator och en massa annat. Sen fick vi gå på lunch. När ja kom hem så fick jag värsta lusen att börja springa för nu börjar man se vägarna :D så då gick ja ut och sprang i ungefär 20 min :D, hahaha ska börja springa längre streckor sen. Måste bara komma igång eftersom jag får en sån dålig kondis på vintern :). haha. japp men de e typ de jag har gjort idag :D , ska ta och lägga mig. hare gött allahoppa kram



Kommentarer
Postat av: Olle

men du har du börjat springa nu ! !

2009-03-19 @ 17:50:57
URL: http://sevenwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0