så långtråkigt...

HEY! 
idag har det varit en tråkig dag, plus att de e ju måndag och måndagar e tråkiga :). vi hade so prov på slutet av dagen, hoppas verkjligen att jag fick vg :) hahah. Men när ja kom hem så gick åt ja sen ut och sprang och de började snöa. fy vad jag hatar snön :).Men på torsdag blire till bivack ska bli så kul, ser fram emot de, sen på fredagen får vi åka hem, men jag har uppkörning i skoter, så ja måste göra de sen ska ja försöka ta mig till stan och träffa min bästa storesyster :D , hahah har saknat henne som en tok :) , hahha. ja men nu ska jag ta och fika. 
tjarå :)



Kommentarer
Postat av: Rickard :)

vad duktig du har blivit på att springa då. jag ska med göra det. men man är typ helt slut när man kommer hem. o så blåser det. då blire att man är inne. men jag ska ta tag i det dära nu:]

2009-03-30 @ 20:55:58
Postat av: Rickard :)

vad duktig du har blivit på att springa då. jag ska med göra det. men man är typ helt slut när man kommer hem. o så blåser det. då blire att man är inne. men jag ska ta tag i det dära nu:]

2009-03-30 @ 20:56:54
Postat av: Amelia

Emma, du kommer inte att ha en chans att hinna med bussen på fredag, tyvärr... :S <3

2009-03-31 @ 16:14:21
URL: http://asvedin.blogspot.com//
Postat av: Amelia

Haha, Rickard är värsta positiv, så kommer jag här som värsta pessimisten ;-) Tokbra att du springer också, och jag ska be för ditt VG! <3

2009-03-31 @ 16:15:35
URL: http://asvedin.blogspot.com//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0