sista dagarna på mitt sportlov :)

Lördagen
På lördagen så hade vi lagt oss halv sex dagen innan så vi var väldigt trötta, men momma ringde tidigt på morronen och frågade om vi ville äta middag hos dom, så vi tackade ja :). Så då klev vi upp och fick skjuss av moffa dit till dom :D. vi åt och vi kollade på fotoalbum. Lite senare på kvällen så satt jag Olivia ute och pratade lite grann, sedan kom Rickard och mötte oss, för då skulle vi till deras us. Där träffade jag kusiner och alla andra kompisar :). vi var först på mötet och sen spelade vi biljard och pingis. När klockan var 11 ungefär så gick vi till Olivias lägenhet och kollade på film.

Söndagen
Söndagen var jag jätte trött, men vi gick på mötet ialla fall :). vi träffade lite folk, och fikade mot slutet. Efter mötet åkte Jag, Rickard och Olivia till kusinerna, moster och morbror. Vi spelade lite spel, sjöng och tittade på film. Sen när klockan var fem åkte vi hem för vi skulle ha myskväll hos Simon, Hannah och Manne. Fick se när Manne hade lärt sig att gå på potta :D hahah. men sen på kvällen packade jag för skulle gå upp tidigt för att hinna med tåget. så var mitt sportlov :D haha


Kommentarer
Postat av: lw

haha,låtte kul...ha det tokbar,vi synes ikväll/kraM

2009-03-13 @ 12:32:30
Postat av: Anonym

haha, det gick inte som jag tänkt på pingisen...:/ haha xD // rickard

2009-03-14 @ 14:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0