Måndag 16 mars

HEY ! 
jag säger bara fest hela helgen :), hahha e så trött nu. Igår åkte nästan hela familjen, Olivia och Simon saknades , Samuel, Gun, Sylve, Madelene och Håkan ut till ute öarna. det var sjukt fint väder :) lite kalt mot slutet. haaha. Men idag då, då var jag på skolan, Camilla var sjuk. men jag hade de kul ändå satt uppe vid elljusspåret och tog tid åt tre-fyran på längd :) , haha sen hade jag muntligt i np engelska :D haha , Och nu sitter ja heime och ska försöka plugga lite , men de går inte så bra :D haha . 

hitta ingen bild på mig, så de blev lillebrorsan :D kramar 



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vad rolig att ta tid:) lycka till med plugget! det är bara att bita ihop;) /rickard

2009-03-16 @ 18:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0